Přes 800tis km na nejméně spolehlivém ročníku 1100GS?!?!
Taky mám jeden doma a je to vskutku nezmar.
Bylo by to dobrý,ale dokud ti sám majitel aspoň neřekne,co všechno na tom měnil,protože musel a co všechno měnil preventivně,tak to naneštěstí vypovídá jenom o tom,že tam má původní budíky Sám výš,jak to bývá(spíš teda hlavně v zahraničí),ale když to dostane do ruk,takovej ten posedlej puntičkář,co nemá hluboko do kapsy,tak samo motorka najede bambilion a furt bude vypadat,jak nová,protože prakticky postupně nová je.Jasný je minimálně to,že po +/- 20 letech bez ohledu na užívání a starostlivost(pokud se na tom jezdilo),se začnou rozpadat bužírky...víš,jaký je slunko sviňa? Pokud taková motorka má pořád kabeláž,jako novou,tak to jistě není origo.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
jojo bužírky se mi teď začaly hezky rozpadat a to mám ročník 1997. Asi by bylo naivní myslet si, že je na té motorce skoro vše původní, ale i tak je to rarita. Spíš by mě zajímalo kolikátou má pístní sadu atd. a kolikátej hall V každým případě má průměr 40 000 km ročně a to je hodně slušný.
Upravil Mardock dne 18.12.2016 20:24
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
mám ročník 94 a bužírky, gumičky, prachovky, manžety, tohle už jsem řešil taky, na 22 let starou motorku ..., mi vůbec navadí, na 11-ce je krásný že s tím minimem plastů co na ní je, je k tomu jakž takž přístup, jen bych ještě k té pístní sadě, halu, čerpadlu atd. doplnil tlumiče, na čem toto najel ...? a jinak taky, klobouk dolů !!
No co,bude v tom druhej/třetí motor a druhá převodovka,nějaký to čerpadlo,kardan a párkrát přeložiskovanej zadní převod...
To ale nic nemění na tom,že třeba s 800gs to nikdo nenajede,protože ho určitě nebude bavit montovat třeba šestej,sedmej,nebo nedejbože osmej motor...
Já mám najetých necelých 700 000km s jednym autem a vím,že se to při troše snahy dá udržet naprosto v top stavu.
Mate to na jeho ofiko stranke a v ADV rider fore.
http://www.motohank.com/about/
http://advrider.com/index.php?threads/milestone-for-my-gs.278021/
Povodny motor, menene tesnenie pod hlavou. Ventily, pruziny, tesnenia, loziska su povodne. Pri 200t milach menene loziska v prevodovke, mal to rozobrane tak vymenil aj spojku. Povodne pal cerpadlo. Dve loziska v kardani, posledne vymene okolo 300t mil. Hall sensor kazde 2 az 3 roky. Povodne ´brake rotory´ (ani za boha mi teraz nenapadne preklad), ale uz zrele na vymenu.
Dalsi z fora 416t km 96GS.
Vymeneny nejaky drziak baterky, roztopene svetlo, vymenene tacho, par vymenenych kablov na otackomer.
Vlakno:
http://advrider.com/index.php?threads/big-mile-gs-bikes-only-please.1170662/
Tu po kliknuti na prislusny bajk vyskocia km a problemy
http://micapeak.com/reg/bikes/
Jaro81 napsal:
loziska v kardani, posledne vymene okolo 300t mil. Hall sensor kazde 2 az 3 roky. Povodne ´brake rotory´ (ani za boha mi teraz nenapadne preklad), ale uz zrele na vymenu.
To budou brzdovy kotouce...
To je teda fakt pomerne malo oprav na tolik namotanych kilometru...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak ses konečně odkopal
Ty tomu GS vůbec nevěříš a 11ce ještě míň,než já
To by bylo hodně smutný,kdyby na 800tis musel mít druhej/třetí motor.To tak možná místní "zabijáci" s KN filtrem
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak ses konečně odkopal
Ty tomu GS vůbec nevěříš a 11ce ještě míň,než já
To by bylo hodně smutný,kdyby na 800tis musel mít druhej/třetí motor.To tak možná místní "zabijáci" s KN filtrem
A že su tak smělej,co by bylo smutnýho na tom,kdyby třeba v pětistech namontoval novej motor? Nebo i ve čtyřechstech... Aji to je meta,kterou drtivá většina motorek nikdy nedá. Ale když čtu,že má puvodní kotouče,tak sem si udělal dostatečnej obrázek o stylu jízdy majitele a musí to byt opravdu vzrušující tempo????
jedny kotouče je to divný, ale v Texasu není moc důvodů zastavovat. Dokážu si představit že použiješ brzdu jednou za 100km.
Našinec v Arizoně by nám k tomu mohl říct něco víc.
Upravil Spitfire dne 19.12.2016 21:01
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '14
BMW R 1150GS Adventure '02
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: MZ 251 ETZ '90