Rád bych se zeptal za jakých okolností jde snížit celkovou hmotnost vozidla. Věc se má tak, že kupuji Craftera který je 5t a já bych ho chtěl do 3,5t. Doložnost mi stačí a nemusím řešit profesák a hlavně tachograf. Poplatky na dálnici mě ani tak neserou jako nesmyslné přestávky..to bych na závody nikdy nedojel. Neřešte proč si nekoupím rovnou 3,5t!
Do auta budu dělat obytnou vestavbu to znamená lze to pouze u Dekry?
Děkuju za rady, Ondra
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Zkus zastoupení VW. Stejně by se měli k přestavbě vyjádřit.
VOLKSWAGEN M1, M2, N1, N2 Porsche Česká republika s.r.o. Radlická 740/113d; 158 00 PRAHA 5 - Jinonice jan.zacek@ivg.cz; jiri.pastor@ivg.cz 251 033 884; 251 033 888 251 033 903 Ing. RYŠKA; J. ŽÁČEK; p. Pastor VOLKSWAGEN AG www.STKBEZSTAROSTI.cz
doctorpepe napsal:
Zkus zastoupení VW. Stejně by se měli k přestavbě vyjádřit.
VOLKSWAGEN M1, M2, N1, N2 Porsche Česká republika s.r.o. Radlická 740/113d; 158 00 PRAHA 5 - Jinonice jan.zacek@ivg.cz; jiri.pastor@ivg.cz 251 033 884; 251 033 888 251 033 903 Ing. RYŠKA; J. ŽÁČEK; p. Pastor VOLKSWAGEN AG
Právě u VW jsem nepochodil Pokud konkrétně víš o co si mám říct tak to hned zítra poptám.
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Jen malá připomínka: Při použití auta nad 3,5T pro soukromé učely se nemusí dodržovat nařízení es561,tudíž na tachografu zapneš režim OUT a jedeš jako s osobákem. Platí to pro auta do tuším 7,5T. Jen musíš dodržovat nižší rychlost a platit míto....
To snížení hmotnosti bych poptal u ofic dovozce,nebo u nějakýho většího prodejce,mohli by vědět jak to probíhá.
A s kraftrem přeju pevný nervy,budeš je potřebovat....
Vikec napsal:
Jen malá připomínka: Při použití auta nad 3,5T pro soukromé učely se nemusí dodržovat nařízení es561,tudíž na tachografu zapneš režim OUT a jedeš jako s osobákem. Platí to pro auta do tuším 7,5T. Jen musíš dodržovat nižší rychlost a platit míto....
To snížení hmotnosti bych poptal u ofic dovozce,nebo u nějakýho většího prodejce,mohli by vědět jak to probíhá.
A s kraftrem přeju pevný nervy,budeš je potřebovat....
No jo ale co ta rychlost, přece nepojedu 90km/h tisíce kilometrů Potřebuju to nějak poladit..spousta lidí to tak má...
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Myslim, že tohle nepůjde. Navíc je to věc, kterou každej na první pohled pozná, stačí se podívat na zadní kola (tupláky vs. klasika u 3,5t). Řekl bych, že už v tomhle bude problém s tou rychlostí, protože to na to není homologovaný apod.
Táta kdysi řešil přestavbu T4 na zvedací střechu Westfalia, tak se můžu zejtra zeptat, kde to bylo, ale je to min. 10 let zpátky.
jardajerman@seznam.cz
Myslim si že snížit to dodatečně nepůjde. Řešili jsme to u avie z 8 na 7,5t a ve výsledku bylo jednodušší sehnat jiný auto. Známý měl takhle sníženou hmotnost na dodávce iveco, kde měl vzadu tupláky a byla to 5tuna. Hmotnost dodávky byla sama o sobě asi 3t, ale muselo to mít ty snížené papíry origo hned od začátku.
Remus511 napsal:
Ale auto tím pádem bude na fyzickou osobu...
pokud ti to auto neslouží k výdělečné činnosti, nepotřebuješ profesko, tkž si myslím, že nemusí být na fyz. osobu
jinak velký obytnák (na T815) si staví místní člen progranit tak se poptej u něho, doufám, že sem ted něco neprokec
Upravil walda dne 22.06.2014 23:02
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
Tuplaky mohou byt i u auta do 3,5t.Taky je mam a auto ma 3,3t.
Kamarad mel z nemecka koupeneho stareho mercedesa puvodne 5t v nemecku predelaneho na 3,5t.Nosnost toho auta ale v technicaku byla tusim 160kg!Takze 2 lidi a bylo nalozeno!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Remus511 napsal:
Ale auto tím pádem bude na fyzickou osobu...
pokud ti to auto neslouží k výdělečné činnosti, nepotřebuješ profesko, tkž si myslím, že nemusí být na fyz. osobu
Tusim ze dokonce staci kdyz tou vydelecnou cinnosti neni rizeni.Takze pokud s 5t jezdi instalater po barakach,tak myslim mit profesak nemusi.Ale uz si to nepamatuju na 100%.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Samozřejmě tupláky nejsou překážkou v tom,aby auto bylo do 3,5t ,staší se podívat na iveco daily,tam každá druhá třiapultunka má tupláky a je to ponížená pětituna,jen přímo od prodejce...
Poptal bych se na dopravce u okýnka kde dělají přestavby a zapisují třeba tažný,budou vědět jestli to je reálný a co k tomu budou chtít...
Akorát bacha na to,že některý ty tuplákový dodávky mají trochu pomalejší převod v zadním difu,takže stejně nejezdí vo moc víc jak to kilčo.
Jinak myslím že v dnešní době kupovat dodávku s tuplákama není buhvíjak dobrej nápad. Ty auta sou těžký i prázdný,nízká doložitelnost v kombinaci s obytnou vestavbou je nejlepší cesta k problémům s přetížením. A hlavně normální jednomontáže dneska snesou neuvěřitelně hodně a kdyby to lidem nestačilo,dělají se dodatečný sady měchů,který to řeší.
Rád bych se zeptal za jakých okolností jde snížit celkovou hmotnost vozidla. Věc se má tak, že kupuji Craftera který je 5t a já bych ho chtěl do 3,5t. Doložnost mi stačí a nemusím řešit profesák a hlavně tachograf. Poplatky na dálnici mě ani tak neserou jako nesmyslné přestávky..to bych na závody nikdy nedojel. Neřešte proč si nekoupím rovnou 3,5t!
Do auta budu dělat obytnou vestavbu to znamená lze to pouze u Dekry?
Děkuju za rady, Ondra
Jak už psal někdo výše. Jde to objednat pouze u nového vozu. Dodatečná změna tonáže u již registrovaného vozu není možná -homologace, legislativní důvody.
Zavolej na dopravní odbor,nebo jestli máš známého na STK, tak to zkus přes něho.Iveca snižují bez problémů přes výhradního dovozce. U VW by to mělo jít taky. Jakmile to budeš mít v papírech,tak ti auto nikdo na silnici lustrovat nebude. Maximálně si tě převážej.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Pokud se k tomu nebude chtít vyjádřit na VW, tak je ještě jedna možnost.
A to je přestavba na speciální vozidlo. Ale musíš mít trochu normálního úředníka.
Když mi pošlet tp tak na to VW zavolám.
www.STKBEZSTAROSTI.cz
doctorpepe napsal:
Pokud se k tomu nebude chtít vyjádřit na VW, tak je ještě jedna možnost.
A to je přestavba na speciální vozidlo. Ale musíš mít trochu normálního úředníka.
Když mi pošlet tp tak na to VW zavolám.
Čau Ondro, řešil jsem to před pár lety u dodávky s čelem - dovoz. Z oficiálního zastoupení Ford mi bylo sděleno, že bylo-li již auto jednou v rámci EU registrováno nad 3.5 t., nelze snížení hmotnosti v EU provést ani na úkor doložnosti.
Soichiro Honda: "Život se měří okamžiky, které se dotknou Tvého srdce"
12GS [2004] 16GT [2012]